• (Android/iOS) Toy Blast birçok kristali aldatır

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Toy Blast ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Toy Blast IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ birçok kristali aldatır ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Toy Blast 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Oyunu neden güncelleyemiyorum, neler oluyor?

    Alışkanlık yapıyor ama iyi bı alışkanlık Çok alışıla ilgili sıkışık tarihi birye atsamda... Yapanların eline emeğine sağlık

    Can alamiyor ve gidemiyorum.arkadaslarim gozukmuyor artik neden???

    Bonusu tamamlamamak için az yazmaya başlamak için elinizden geldiğince geri kazanmak istiyorum o yüzden 5 yıldızı 3 e atmam

    The Battle Cats Casual ibzt

    Bir takıma katılmak istemiyorum. Bir takıma katılmadan oynamaya devam edemem. Bir takıma katılmaya ya da Kaldırmaya zorlanana kadar eğlenceliydi. kaldıracağım.

    Rezalet hiç tavsiye etmiyorum kesinlikle bile torpil var macera için can atmak için bekliyorsunuz zevki kaçmayı asla tavsiye etmiyorum

    Bir çok uygulama da olduğu gibi Facebook kayıt çok kötü ben Facebook kullanmıyorum. Kullanmak da istemeyen ve oyunu kayıtum Google playda kullanımda çok fazla o yüzden 2 yıldız. Onun dışında güzel

    Bu oyunlar hamlelerinizi değiştirir ve size her zaman almanız gereken şeyi vermez, bomba olmanız gerektiğini görürsünüz ama hiçbir şey elde edemezsiniz.

    5 yıldız çok oyunu naptiysaniz guncellemeden sonra kimse yok isticek can yollucak saçma sapan oldu illa paraylami can alıcaz

    Oyun geçilmemek düşünülmüş. Stres atmak için oynamak yerine stres yaptırıyor

    güncelleme nerede??? Hala 14 saat önce gerçekleşmesi gereken güncellemeyi bekliyorum.

    Güzel ama zor geciyom bazem

    Neden bütün oyunu oynamakta olan öğrencileri göremediğimizi 9 farklı şeyle karşılaşmak ile yarışmaktan kaçınmayın.

    Güncelleme yapılmıyor

    Bu oyunun hangi seviyesinde karakterleri kaydetmeye başlıyorsunuz? 100 seviyeyi geçtim ve henüz reklamlardaki gibi birini görmedim.

    Güncelleme yapılamıyor. Oyunu çoğu insanı kurtaracak. Demedi demeyin :)

    Bunu birkaç yıldır oynuyorum ve oldukça bağımlılık yapıyor. Asla bir kuruş harcamadım. Somekne'in neden oyununuzun kazanmak için bunu yapmanızdan şikayet edeceğinden emin değilim. Bazı oyunlar çok uzun zaman alabilir ama bu eğlencenin bir parçası. Farklı zorlukları sevin.

    Oyun yüklen ne yapacam çevirmiyor

    Yüklenecek yeni seviyeler alınamıyor. Uygulamayı güncellememi söylüyor ama uygulama güncellendi.

    Oyun zorlu ve bazen sinir bozucu. Sinir bozucu çünkü artık Legends Arena ile işim bitti ve oynayacak yeni seviyem yok. Eskiden güncelleme yapabiliyordum ve yeni seviyeler alabiliyordum, ancak şimdi güncelleme seçeneği bile yok. Neler oluyor?

    KURMAYIN - oyun, yanlış reklamlarla ilgili yasaları çiğner. Oyun demoda gösterildiği gibi değil. Bu, gerçek oyunda görünmeyen yeni demo ekranlarıyla süslenmiş çok eski bir oyundur.

    Toy Blast Teka-teki suh

    İyi bir oyun ama seviyeniz biterse güncellemeler için uzun süre beklemeniz gerekir.

    Oyun çok güzel ama artık pek tatsız olan konulardaki konulardaki gün gibi yenilikler yok ve can süresi çok geç yapılıyor eski zamanlarda ne güzel 24 saat bedava olabilir şimdi yok bence biraz biraz gerekli

    Bu oyun diğer oyunlarda olduğu gibi ara sıra sınırsız canlar sunsa iyi olur.

    Toy Blast Teka-teki suh

    oyun çok şehirleşmiş ama 24 alışkanlar canlar çok zorlaştı aşamaları geçeceksinki aynı zamanda aynı zamanda sıkıcı tempoda

    Neden yaşlanılıyor Um şimdi siliyorum

    oyun güncellemesi yüklenmiyor

    Yanlışlıkla oyuncak patlaması yükledim yine başladı

    Son güncellemeyi yapamıyorum ne yardımcı olun!!

    Oyun kere a k kafana göre oynuyorsun i....

    Eğlenceli bağımlılık yapıcı bir oyun ama sizi para harcamaya zorlamak için seviyeleri kaybedecek

    Neden güncelleme yapamıyorum acaba bunun bir şeyden var mı

    Çok güzel bi uygulama

    Canlar neden az fazla değilrrr oyunu güncelleme yapamıyorum

    1 yıldızı hak etmeyen bir oyun. Efsaneler arena silah öncesine rağmen hala guncelleme yapmayan bir oyun zevkle oynuyordum ama 5 yıldır oynadigim oyunu eğlenceli 2 zevkm.

    Niyet durmadan güncellemek istiyor. 6 senedir oynuyorum şimdi durmadan güncellemek istıyor bıktım artık silecem birdaha yüklemiyecem

    Toy Blast Teka-teki suh

    Oyunu opratörün hakimiyetinden cıkartırsanız daha güzel olur

    çok güzel bir oyun herkez bu oyunu yükleyip bence oynasın

    Birçok tur için keyifli, rahatlatıcı müzik, iyi desen oyunu, parlak renklerle

    Her bölümden hoşlanmak istemesi yoksa keyifle eğlenmek için uğraşıyorum.

    Toy Blast Teka-teki suh

    Oyun eski kullanan gözden kaybolan bölümlerden geçiyorsunuz. İstemezlerse bir günlerce kalabiliyorsunuz. Yazık. Bi uzay azıcık önde gideyim hemen hopp bütün hamleler oyununu bitirmeyelim diye gereksiz oluyor. Aynı yerde saydırıp artık duruyorsunuz.

    çok sık sık sıkıcı oyun zevki gidiyor

    Tutkulu ama eğlenceli, zaman öldürüyor orası kesin

    Facebook'a giriş yapana kadar iyi. Bu oyunu çok oynadım. O kadar ki sürekli efsaneler arenasındayım. Ama telefon değiştirdim ve Facebook ile giriş yapmadım. Yaptığımda, en baştan başlamam gerektiğine karar verdim. Destekle iletişime geçtim, bu yüzden nasıl gittiğine göre güncellenecek.

    Oyundan zevk alıyorum ve seviye zorlu. Ancak "benim takımım"daki kişilerin seviye atladığını gördüm ve benim güncellemem yok, bu da o seviyelerde güncelleme olmadığı anlamına geliyor. Bu, insanları otomatik olarak sıralamada gerilere yerleştirir.

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :