• (Android) Tie Dye обманює нескінченно все

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Tie Dye ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Tie Dye IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ обманює нескінченно все ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Tie Dye 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Мені дуже подобається ця гра, але насправді там дуже багато реклами, і ви навіть не можете заплатити, щоб позбутися від неї.

    Продовжує давати збої навіть в автономному режимі. Не можу отримати безкоштовно, оскільки реклама ніколи не доступна. Мені подобається ідея з дизайном, але це погано, що я не можу зупинити фарбування через збій, і мені довелося переробляти проекти. І в довгостроковій перспективі це нудно..

    Гра норм

    Забагато оголошень

    Block Puzzle Gem: Jewel Blast Puzzle frf

    Ця гра чудова, але вона надто базова, і в ній збої, а в ній занадто багато реклами, як-от прямо в середині моєї роботи, але мені подобається, що її не можна купувати за реальні гроші, а дехто любить співробітників або краще деталі, і, можливо, історія як щось, щоб зробити її цікавішою

    Х


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :